your hugs are my favourite


Nu är jag inte glad längre, 1 par nya jeans räcker inte för att vara glad en hel dag, skulle behöva minst 3. Och det har jag inte råd med tyvärr. Ikväll har jag duscha och städa och nu ser jag efterlyst och har tänt 330 värmeljus. Men nu ska jag avsluta kvällen på vanliga vis: gossip girl. Gossip girl är för nuvarande det enda jag lever för. Eller gossip girl på första plats, sedan familj & kompisar, shopping & kexchoklad-choklad. Annars finns det inte så mycket mer

Imorgon är det jobb igen, för 7:e dagen i rad.. jag är less. Vill vara ledig och flyga till Paris. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att en annan person frågade detta förut men jag vet inte om du svarade(?). Hur som helst, upplever du att du blir annorlunda behandlad/bemött efter din viktnedgång än innan?

2013-01-30 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback