true love never dies, it only gets stronger with time

 

Jag idag, som jag känner mig, svart och grå


Jobbet idag gick väll helt okej, slutade 1 så det var skönt. Sen for jag hem till mitt livs kärlek. För jag vet att han är det. Även fast vi snart ska vara ifrån varandra i något som känns som 10 år. Och det är därför jag är så ledsen, så jävla ledsen. Bryter ihop hela tiden och vet inte vad jag ska ta mig till, just nu känns det som jag måste härifrån och så blir det förhoppningsvis också..

Nu ska jag försöka äta något, även fast jag fortfarande inte har någon matlust. Men annars kommer jag snart se ut som ett rangel. Sen ikväll börjar ju "så blev vi svenska holleywoodfruar" och det ser jag fram emot, är det någon som kan göra en glad så är det Maria Montazami.


? Sen måste jag säga att ni är så himla fina. Då menar jag mina vänner, som är så jävla bra. Att bara få prata av sig eller få en snabb kram gör mycket, finaste emma & evelina. Sen är ni andra så fina också, även fast jag inte vet vilka ni är gör ni mig glad med era fina kommentarer här ? Vet att min blogg inte varit så kul nu men jag är inte så kul nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback