"Tillsammans i Paris"

 
På senare tid har jag tänkt mycket på Paris, jag vet inte riktigt varför. Kan vara för att Blair och Serena var där när dom var ledsne över killar och jag är ju ganska mycket i samma situation. Och då tror jag en shoppingtrip to Paris with a brownie skulle göra susen. Egentligen är ju Paris kärlekens stad dit man ska fara med sin kärlek. Men eftersom jag just förlorat min skulle jag vilja ta med emmaw tilll paris. "Every blondie needs a brownie by her side?". Då skulle vi vara som Blair och Serena, Shoppa äta croiassanter och flörta med unga franska karlar. Och förhoppningsvis fara på Disney land. Där har jag varit en gång och det är typ det bästa jag gjort i mitt liv. På Disney land fanns ALLT & det var så himla kul. Sen att vi bodde på Disney-land hotelle gjorde inte saken sämre. Typ det finaste hotell jag bott på... och den mäktigaste frukostbuffén jag skådat. Fast jag åt mest nutella och inte så mycket annat. I Paris var det också bra men jag var lite för liten för att njuta av att kolla på gamla byggnader hehe... men shoppade gjorde jag!! Fast då hade jag inte ögon för alla märkesbutiker.. men vi gick på den berömda gatan Champs-Élysées bland alla dyra butiker och vi kända oss väll lite som "white trash-family" bland alla rika franska människor. Men en dag kanske jag också kan vara en rik fransk människa

Jag och Emma i Paris är något jag ska drömma om inatt. Jag önskar man kunde välja vad man drömmer om, sist drömde jag att jag var på karnevalen i kurjan i Skelleftehamn och jag hade tappat bort min pappa. Inte en så kul dröm. Men det kanske är något som går att träna sig till? Ska prova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback