three words, eight letters.

 
Åh vad fina dom är ? Nu ska jag lägga mig och spana på dom, åhh älskar gossip girl. Det bästa som hänt mig på länge är att jag valde att börja kolla på det på netflix

Ett avsnitt ska jag se sen ska jag sova. Hoppas bara jag kan somna.. ska nog hämta en kissemiss så jag får sällskap. Inatt var bullen så himla fin, han kom hit helt frivilligt, hoppade upp i min säng och gick fram till mitt huvud. Då la jag han på min arm och somnade till hans kurrande. Somnade på direkten, vet inte om det var för kurrandet eller för att jag var packad. Jaja mysig är han ibland så nu ska jag leta honom.

Imorrn är de jobb som tur är bara en kortdag, godnatt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback