SVAR DEL 3 !

Svar: Jag kommer nog inte bara köpa kläder utan säkert också skor & väskor och några redbull. Men att jag skulle bli en slashas som går runt i äckliga kläder finns inte på karan. Ska jag ha mjukiskläder så ska det vara en mjukisdress från victorias secret eller liknande.

Svar: Han åkte igår och han vet inte ens själv hur länge han ska vara borta
Svar: Jobbar på xzakt som sagt, svara i telefon, väldigt spännande och varierande
Svar: Det var väll det dummaste jag hört. Jag har ju själv varit överviktig större delen av mitt liv så svaret är NEJ absolutly NOT
Svar: kort och gott så ja. Och tack så mycket för fina ord i svåra stunder
Svar: En mycket svår fråga faktiskt, de är ju så olika och fina på olika sätt. Men Khloe är ju jävligt rolig så hon är nog min favvo. Sen gillar jag Kim bara för att hon är så snygg. Jag älskar snygga människor. Och jag tror inte dom är kända för något annat än sina arslen faktiskt.

Så jävla snygga dom är.. så jävla orättvist.
 
Svar. Jag tror aldrig jag har haft en collagetröja under en kavaj hehe. Men köper alltid den minsta storleken på kavajer, dom jag har som är lite mer "oversize" ska vara så utan att man tar en större storlek, oj fattar ni vad jag menar nu?? 
Svar: Ja alltså..... det har blivit lite smått ett beroende. Eller OK det var ett måste för att jag inte skulle se ut som en cancerpatient. För i höstas hände det en liten incident i mitt liv. Eller okej inte liten, var en av de största misstagen 2012. Jag använde en gammal och dålig ögonfransböjare och då bröts mina ögonfransar bort. Hela insidan på ena ögat och på andra ögat åkte halva utsidan förutom några strån längst ut. Jag såg helt sjuk ut, ni får se en bild här nere. SÅ jag hade inte mycket till utan var tvungen att använda lösfransar för att kunna överleva. Men nu har dom äääääntligen växt ut men jag känner mig ful utan fejkfransar hehe
Såhär illa var det. Jag är så glad att den perioden i mitt liv är över.
Svar: Mysbyxan och tischan med tryck köpte jag på lindex på solbacken på sjuk rea. Tyvärr såg jag bara till ett ex av byxa och ett ex av tröja!! Gjorde mig lite ledsen då byxan är lite fel storlek.. men va fan dom funka och jag älskar dom endå. Mitt bästa köp hitills detta år
Svar: Jag är ledsen att säga detta men jag måste hålla det som en hemlighet. FÖR VARJE GÅNG JAG SKA KÖPA ÄR DET SLUT:'( Och därför är jag rädd att jag inte kan tipsa er om inköpsstället för då kommer det bli ännu svårare för mig att få tag i dom. Nästa gång det finns ska jag köpa hela flaket
Svar: Tack söta du för fina ord<3 Men jag är tyvärr inte beredd att hålla med dig, alltså om att jag är fit inte om att jag var större när jag var yngre, det är så sant som det kan bli hehe. Men nä jag är inte fit för fem öre. Men jag funderar på att börja träna, fast jag hatar att svettas hehe..... men hade varit kul att få lite muskler och kanske en rumpa för det har jag hört att man kan odla. Men ska man odla tissar måste de köpas. Och vad jag äter har jag ju skrivit ganska mycket om men huvudsakligen kan man ju säga att jag skippar kolhydrater
Svar: Fick dom i julklapp för min familj tycker jag har mycket acne. Nej skoja fanny hade typ önskat sig så hörde nyss med morsan och hon beställde dom på luxstyle.se

Svar: Antingen Yale eller Campus i Skellefteå. Nej skoja jag ska knappast plugga då jag inte behöver utbildning inför mitt kommande yrke:  Men skulle jag nån gång göra det ska det inte vara på campus, jag är allergisk mot det stället
Svar: Nej det har jag inte. Jobb inom vården har jag lärt mig att det inte min grej
Svar: Det har jag faktiskt funderat på men inte kommit så långt. Det hade ju varit kul att bo i en stor, vit herrgård med en man och barn och djur. Fast samtidigt hade en lägga i New york city där bara jag och mina skor bodde inte varit helt fel det heller. Vi får se helt enkelt, kanske kan man ha båda. En familj här hemma i sverige i en fin villa och sen när jag känner för att leva singellivet drar jag till min lägga i NY.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback