SVAR DEL 1

Svar: Bestämde mig helt enkelt att "nu är det dags". Hade varit överviktig hela mitt liv och väldigt onöjd över det så jag tyckte det var dags att göra något åt detta. Så slutade ätade godis och andra kolhydrater och började röra mig lite mer.

Svar: Isak ska ut och resa.. så det är inte bara "en grej som hänt sådär" tyvärr.
Svar: Jag äter typ aldrig det som bjuds på matbordet. Oftast för att jag är sugen på något annat så jag vill alltid göra min egna mat

Svar: Nej inte flytta, men han ska till Nya Zeeland och stanna där i något som känns som en evighet
Svar: Tack min söta lilla solstråle ?
Svar: Onyttig mat unnar jag mig aldrig. Mest för att jag inte ens tycker om onyttig mat. Godis har jag börjat unna mig nu den senaste månaden men en gång i veckan räcker och blir över

Svar: Som sagt, han ska resa till Nya Zeeland med polare
Svar: Njäää nu får det nog vara bra
Svar. Hmmm det är nog 1. Skippa kolhydrater 2. Röra på sig mer (detta är jag dock jävligt dålig på, speciellt nu under vinterhalvåret då det är så jävla kallt ute..) 3. Äta mindre

Ojojoj detta var en klurig fråga som typ är helt omöjlig att svara på. För ibland är mitt favoritplagg en ful mjukiströja, ibland en vanlig lite fin tröja och ibland en wonderful dress

Men min nyårsklänning älskar jag iallafall!! Dock kommer den nog inte till användning några fler gånger skulle jag  tro hehe.. 700kr rakt ut i sjön

Svar: Bloggar! Mina absoluta favvosar är Therese, Victoria, My, Rebecca, Angelica, Blondinbella. Jag skoja bara med den sista, det var ett skämt. För att jag ogillar blondinbella och hon är ful
Svar: Just nu är det nog dom här:
Jeffrey Campbell & Scorett.. båda två kostade en bit över 1000-lappen..... fan de kostar att vara lycklig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback