Screw this shit, I'm going to Hogwarts

 
Exakt såhär kände jag idag - sen kom jag på: "faan jag är en mugglare". Va fan föddes man som mugglare för?? Så jäävla ovärt. Hade jag varit häxa hade jag haft en helt annan livssituation, jag hade inte behövt slösa alla pengar på kläder eftersom alla har samma uniformer, jag hade säkert varit välutbildad för hogwarts är den bästa skolan och det är ju mycket roligare att lära sig om något man tycker är kul. Jag hade dessutom kanske haft ett intresse t.ex. quidditch. Och sen hade jag ju kunnat leva föralltid mha horrokruxer eller äta enhörningar. Det finns så mycket förmåner med att vara häxa och varje morgon vaknar jag och tänker "fan att jag är mugglare".


Jaja nu ska jag sluta prata om  witchcraft and wizardry och istället prata om mitt verkliga liv. Idag har jag varit i jobbet 12 timmar, hämtat ut en jacka och duschat. Det är ungefär det jag hunnit med. Mitt liv suger. Nu ska jag se ett avsnitt av gossipgirl sen sova. Imorgon väntar en likadan förbannad dag fast jag slutar 1,5 timma senare, yeeey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback