never, ever, ever give up

 
 
 
Hej. Update från mig i sängen under täcke och värmefilten, hit har jag längtat hela jävla dagen. Att jobba idag var inte så jävla kul om jag ska vara ärlig. Jag är så jävla trött, fast det är jag varje dag nu för tiden, kan aldrig somna på kvällarna. Fast igår gick det fint, efter några glas vin är det inga problem att somna så jag funderar på att göra det till en vana. Det negativa är ju bara att dagen efter blir inte lika kul, har varit så jävulskt illamående och trött!!

Men kl 15 fick jag iallafall lämna arbetsplatsen och inta sängen. Nu ligger jag här och skulle helst av allt vilja sova nu men jag ska nog avvakta litegranna. Har inga planer för kvällen, hade tänkt svåra på frågestunden men det känns inte läge då jag är både psykiskt OCH fysiskt instabil. Får bli imorrn iställe sorry. Ska iallafall färga min utväxt fast det känns förbannat jobbigt...... men ju fortare jag är klar desto fortare får jag sova. Hej då vi hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback