NETFLIX

 

Nu ska ni få ett tips såhär på fredagskvällen. Jag har ganska nyss upptäckt det bästa som finns på den här planeten - netflix. Har sett massa reklam om detta men hela tiden tänkt "äsch vafan". Men sen hade fanny varit en liten buse och blivit medlem på detta med morsars visakort. Nu använder hela familjen netflix flitigt. Fördelarna är dessa: 
 
 Man slipper fundera på vad fan man ska ladda hem. Jag brukar alltid ha problem med att veta vilken film jag ska ladda hem men på netflix är det bara att klicka på det första bästa man ser
 Det finns både på webben och som app! Så jävla bra. Man kan alltså ha det överallt, på datorn, på iphone, ipad, direkt i teven!!!!!!!!!! Om man har en sån tv. En sån har vi hemma och det är så jävla enkelt att bara klicka igång det man känner för. Dessutom har jag tagit hem det på eriks ipad så den har jag varje kväll innan läggdags, så skönt att slippa ha datan i sängen. Kommer sakna eriks ipad när han lämnar landet
 Jag brukar alltid ha problem att se serier men med netflix är det skitenkelt. Det finns alltid subs!! bra för mig som inte kan engelska. Sen sparas det när man stänger ner det så när man öppnar det igen finns det kvar så man kan fortsätta se där man var!! så jävla bra för annars brukar jag inte ens veta vilket avsnitt jag är på
 Det är gratis 1 månad. Sen kostar det. Så efter den här månaden är det thank you and goodbye netflix för tyvärr vill jag inte lägga mina enstaka kronor på ett konto där tyvärr
 Det är inte olagligt vad jag vet iallafall


Detta är inte ett sponsrat inlägg ( fast det borde vara det ) jag älskar bara netflix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback