LEDIG TORSDAG

Jag i tisdags. Jag är nog den enda i världen som alltid blir ful på iphonebilder som är tagna med den främre kameran hehe. 
 
GODMORGON iallafall, eller god eftermiddag för er som jobbar hehe. Eftersom jag är ledig har jag sovit för länge. Har stora problem med att få mig upp när jag är ledig, men nån gång måste man ju fan få sova ut!!! Har iallafall hunnit duscha och ätit frukost, nu dricker jag kaffe och ser gossip girl hihi. Men snart måste jag ta tag i dagen, och först ut på kartan är att  fixa mitt hår & mitt rum. Sen blir det middag med tjejerna!! Inte en helt fel torsdag om jag får säga mitt ♥ Ett stort problem för en frusen gasell som mig är att det är 27 minus ute och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Får man ha overall på bishops eller är det lag mot det?? 


Och P.S ställ era frågor HÄR för nu frågas det överallt och jag har ingen koll på nåt. Passa på att fråga för svarar  på frågorna i helgen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback