KEEP CALM



Jag har aldrig förstått mig på dom här bilderna, vadå keep calm och varför är det typ alltid en krona??? Men iallafall så summerar dom min dag: ÄNTLIGEN fått helg!! Fast är ledig en jävla dag hehe... SHOPPING och KISSING. 

Idag jobbade jag till 3, kändes så himla kort nu när jag är van att jobba 12timmars pass. Sen for jag på stan en svängiläng och sen hem och överfalla isse med kramar och pussar. Har inte tagit igen tiden från när han var borta ännu. Sen har jag tagit på mig mjukisdress och satt mig vid datan, ÄNTLIGEN. Har bara ett stort problem, min skroll har gått sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag klarar mig inte utan att skrolla, jag skrollar alltid så mycket att jag har typ träningsvärk. Fan jävla dålig kvalla på datamus, den höll alltså typ 2 veckor?? skitapa

Nu är det middagsdags!! hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback