kalla mig Sandra van der Woodsen

 
Sitter och ser gossip girl men just nu är det lite psykiskt jobbigt. Serena är på party med Tyra Banks i en så jävulskt snygg klänning från Herve Leger. Har lagt märke till att hon ofta bär hans klänningar och det hade ju varit kul om jag också hade fått kunna göra det.... För den silvriga hon har på sig kanske var lite ful på bilden på men våran tv är den allt jag drömt om sen jag var ett vårtsvinsbarn.

Sen ska ju dessa klänningar göra ett under för figuren och det hade varit kul att se. Fast jag har ingen rumpa längre. Nu msåte jag he i motorvärmaren. jag HATAR att he i motorvärmaren för det går alltid åt faan!!!! hej då jag är stressad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback