halva reapriset

 
Idag efter jobb gjorde jag mina bästa köp ever. En tischa med silvertryck (älskar tröjor med tryck och denna kostade 34kr) och väääärldens bästa byxa och DETTA FÖR 88KR TILLSAMMANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Byxorna är allt jag någonsin velat ha. Jag berättade ju förut hur viktigt det är med fina mjukiskläder. Okej dom här är lite fula där uppe men dom sitter som en dröm, precis som en mjukisbyxa i mina drömmar ska sitta. Förut var min mjukisbyxe-dröm ett par såkallade team-sportia byxor. Därefter gick det över till dansbyxa. Nu haaatar jag dansbyxa, dom sitter inte fast runt magen, dom blir noppriga jävlart direkt och jag hatar dom fula med kort mudd. Men nu har jag hittat mjukisbyxan i mina drömmar, sköna, lite tighta över låren och sen går dom ut vid fötterna. Som sagt ganska ful mudd men jag har ju oftast en tröja hehe.

Så nu har jag sett lite tv, druckit pepsi och myst med värmefilt i mina nya byxor. Nu måste jag hämta pappa.. faan va jobbigt. Problemet med en värmefilt är ju att man får väldigt stora problem att röra sig utanför filten... jaaaja tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback