FRIDAY


Idag är det fredag och det har känts förjävla bra hela dagen, för jobbade bara kortdag idag med och sedan visste jag att jag hade en ledig helg framför mig. Så när jag slutade for jag och väckte isak, ja vi har liite olika dygnsrytmer.. han går ju typ och lägger sig när jag kliver upp! Men då for vi iallafall iväg för isse skulle käka och sen for vi apoteket och köpte bepanthen till hans röda rumpa. Nej jag skoja, till hans tatto. Sen hem till isak igen för att ha kramring och sen var det dags för mig att hämta pappa och följa på bolaget.

Nu har jag äntligen landat i soffan, har ätit lax och gosat ner mig med min älskade värmefilt. Är jättetrött och då finns det inget bättre än soffa & värmefilt. Nu ska jag kika lite bloggar och sen får vi se vad som händer ikväll, saknar mina väninnor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback