don't worry, don't cry - drink vodka&fly

 
Två bilder från min kväll

1. Jag innan avfärd. Älskar denna tischa, den har allt jag vill ha. Älskar mörkblått, älskar tischor med tryck och älskar silvertryck. Den har dessutom fin modell och skön kvalité. Att jag betalade 35 kr för den och att den egentligen är en pyjamaströja kan vi ju hålla hemligt hehe
 
2. Mina finaste tjejer på bowling ? Blev bowling !! som ni kanske fatta hehe. Innan var vi ett gäng hos chrille och där dracks det alkohol, tyvärr inte för min del då jag jobbar imorrn...

Nu har jag nyss kommit hem. Ska nog gå och lägga mig, är så jävulskt trött. Men oroar mig hela tiden inför att gå och lägga mig ensam, det är då det är som värst. Ska fråga mamma och pappa om jag får sova med dom kanske, eller fanny.

jaja vi hörs imorrn för då är de en ny dag, tyvärr. Avslutar med ett bra ordspråk:

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback