Don't fall in love. Jump off a bridge. It hurts less.

 
Klockan har passerat spöktimman. Jag sitter i ett helt mörkt vardagsrum med min data och funderar på ifall jag ska flytta till Forks. Var ligger Forks egentligen?? Fast det spelar inte så stor roll. Jag tycker det verkar ganska kul och spännande där. Det enda negativa skulle vara allt regn och fuktighet, men det skulle vara roligt att lära känna både vampyrer, varulvar och vanliga kostiga människor som går på skolan.
 
Nu måste jag gå och lägga mig iallafall, eller ja förflytta mig till sängen och se gossip girl hihi men sen sova. Fast att somna är inte alltid lätt. Speciellt inte med hjärtat på andra sidan stan, och snart på andra sidan jordklotet

Nu tar jag min katt och och drar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback