Date med mig

När halv 8 hos mig slutade trodde jag att jag skulle gå in i väggen. Det är ett uttryck som vuxna använder när dom inte orkar jobba mer och istället får man bli sjukskriven och leva loppan. Jag önskar att jag också kunde bli sjukskriven. Det kanske jag kan också för jag har ett sår på benet som blivit infekterat, är fan rädd att jag måste uppsöka doktor & det är inte något jag gillar att göra.

Iallafall så gick jag aldrig in i väggen när det slutade men jag blev iallafall ledsen och sårad. Men nu har det ju kommit ett likvärdigt program som jag inte fått upp ögonen för förrän i veckan typ. Det är typ halv 8 hos mig fast man ska gå på date också. "Date med mig" heter det och går på trean kl 19.00 och 19.30.  Det är det som är så himla bra också, varje dag går först reprisen och sen får man se dagens avsnitt.

Jag funderar på söka men jag tror inte det skulle gå så bra för mig. För det första är jag lite för blyg och för det andra så skulle jag avskräcka alla killar med mina mat-kunskaper. Såhär skulle min meny se ut:

Förrätt: Kokat ägg med kalvsylta och skagenröra. Det är min favoritmat på riktigt. Kanske låter lite äcklig men jag tycker ni skall prova hehe
Varmrätt: Grillad kyckling med sallad och avokado samt lätt kvarg med 3kg curry. Min favoritmat nr 2
Efterrätt:  Kina-chokladkaka. En ny favorit hos mig som nästan får mer poäng än kexchoklad-chokladen. Men jag har inte bestämt vem som vinner ännu

Skulle någon vara intresserad av denna meny kan ni höra av er via telefon eller mail. Nu måste jag se dagens avsnitt!! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback