coca-cola vanilla zero

ÄNTLIGEN HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har längtat hem hela jävla dagen. Och inte har det varit lätt då det är iskallt på jobbet och jag längtar hem till filt och dusch. Men mot kvällen blev det lättare för då tog jag på mig min sköna wildfox tröja + att jag kunde tjuvlåna eves poncho då hon slutat hihi.

Kom precis hem och nu ska jag se "date med mig" som är ett skitbra ganska nytt program som jag funderar på söka till. Till detta program ska jag mysa med min värmefilt och min mamma och dricka coca-cola vanilla zero. MMMM smaskens så gott och nu har jag några på lager så jag klarar mig. Eller ok har 3st som ska räcka den här månaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback