just like céline

 
Den vänstra outfiten är ju verkligen något att dö för, så fruktansvärt snyggt på alla sätt. Tyvärr är märket céline lite i dyraste laget för mig som måste köpa en datamus och en bil först. Men som tur är har gina kommit med en budget look-a-like!!! Tyvärr ser den ut att vara lite i längsta laget så jag har mina aningar om att man komer få 20cm långa ben i den..... gina gör alltid för långa klänningar!!!! blir toki. Så istället slår jag till på den från céline och skiter i datamus och bil. Nej jag skoja tyvärr.


Nu ska jag väcka min pojkvän, han har nog en mat och sov-klocka som skalman, han åt nyss och nu sover han medans jag städar. Ikväll funderar jag på att äta godis. Inte fan skulle man dö av en godis ?? YOLO

Kommentarer
Postat av: klara

Man man äta exakt vad man vill och hålla sig smal, men inte hur mycket som helst och inte hur ofta som helst heller :) Du förtjänar en godis även om jag inte vet om du var seriös? ;)

2013-01-05 @ 21:04:46
URL: http://klarahe.blogg.se
Postat av: Kompisenemma

Tänkte bara lämna en liten kommentar och säga att Du är det finaste som finns och jag älskar dig för den du är. Pussar från kompisen! :*

Svar: jag älskar dig<3
Sandra

2013-01-05 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback