blå mjukisdress

 
Jag slutade halv 3 idag, då for jag på direkten hem till isse och la mig i soffan med värmefilt. Är så jävelusiskt trött och känner mig typ sjuk också. Och kissnödig. Jobbigt värre. Ikväll vill jag inte röra mig nånting, bara sova. Och sova länge dessutom för jag börjar 16 imorrn thank you lord!!!!!!!!!!!

Hmmmmm nu sitter erik och äter en hamburgare bredvid mig och då förstår jag att det nalkas middagsdags. Har tyvärr inget att äta här hos isse förutom en påse frysta köttbullar som jag måste leva på idag och imorgon. Smaskens.......... vill handla nått gott på coop men är rädd för att köra kall bil och att jag är bankrutt. Visste heter det så?? bankrutt?? jävligt fult ord


Jag just nu i värmefilt och blå mjukisdress.

Vi ses när vi ses mina vänner för nu väntar gossipgirl-världen på mig. Alora




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback