Wanties


Vill ha dessa läckra boots. Nej förlåt jag ska inte säga läckra, det är ett sånt ord som kärringar använder. Men tänk så fina dom skulle vara i sommar till en söt liten klänning! Bilden har jag lånat av Victoria Törnegren, min största idol. Jag har sett henne IRL en gång, på brännbollsyran. Hon var vacker och kort. Jag tänkte att det är bäst jag skriver vart jag tagit bilden ifrån så jag inte blir anmäld. Fast isåfall borde jag blivit det för längesen då jag tar bilder av alla hela tiden, jag hatar upphovsrättslagen. Lägger man ut bilder på internet får man fan skylla sig själv. Life is a bitch men jag krigar den bitchen in i det siiistaa!! ungar röker braj utanför fritidsgården (en låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback