vinterpromenix

 
Hello friends. Idag har jag varit på vårdc, det gav absolut ingenting då jag inte ens har ont i nacken. Men nu är det dokumenterat så då har jag min framtid säkrad, Då kan jag nämligen skylla på detta om några år när jag vill bli förtidspensionär.

Sen har jag och pappa handlat & jag har varit ute med Ebbis. Snart ska jag laga en ny maträtt jag har kommit på, det ska bli spännande. Jag får inte kalvsylta,skagen & kvarg med funlight hela tiden även om jag vill för då kommer jag dö av näringsbrist. Sen ska jag iväg och jobba 15-19, det känns inge kul men man måste ju... eller också kanske jag kan ansöka om förtidspension redan nu ? :)

Nu ska jag se P.S I love you innan lunchdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback