vill vara en prinsessa

 
Nu sitter jag och kollar på klänningar. Om man börjar kan man inte sluta........ Frågan är ju bara när jag skulle kunna använda en sån här klänning, den är väll inte speciellt lämpad för att ha på jobbet. Men jag vill så jävla gärna ha den första klänningen, den är ju helt fantastisk. Enda felet är den konstiga rosetten i midjan men den kanske går att göra nåt åt. Eller okej det är ett fel till, priset.... nästan 10k.

Nån gång ska jag ha på mig en fin klänning så jag får känna mig som en princess. Ungefär varje dag kollar jag på bröllopsklänningar på we?it - appen hehe. Längtar tills jag ska köpa bröllopsklänning..... Men förresten är det  någon 94-kille som inte har någon dejt till balen (eller till sitt bröllop) ställer jag gärna upp. Fast då kanske du kan stå för hälften av klänningen? Bara 5000 och det är det väll vart?? Tack på förarm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback