Vänner och bärs e livet

Alora alora. Har varit och jobbat och sen for jag hem för ett snabbt ombyte, tog på alla kläder jag kunde komma åt för jag skulle nämligen ut för att träffa tjejligan. Vi krigade oss ut i alla dessa minusgrader bara för att ses en sväng och byta några ord. Lite jobbigt när man inte har någonstans att vara så man måste sitta på en kall bänk på skolan i 16 minus hehe. Men vad gör man inte för att få se på sina kompisar litegrann

Nu kom jag nyss hem och har tagit en varm å skön dusch. Har bänkat mig framför teven med pepsi och ska fortsätta se en film jag började se, med Hilary Duff, även kallad Lizzie Mcguire. Hon kommer alltid vara Lizzie Mcguire för mig.. Såg nån det förut?? Det var mitt favvoprogram på Disney Channel när jag var liten
 
 
 
My Beautiful friends ? Fasen vad jag längtar till sommaren då man kan vara utomhus utan att blodet fryser till is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback