Valentine's day

Den här dagen har inte varit något att hänga i julgran, mer att lägga i majbrasan skulle jag påstå. Har spenderat dagen till större del på jobbet, jävlar vad sakta tiden gick. Dessutom mådde jag pyton, känns som jag håller på bli sjuk. När jag äntligen slutade for jag hem och ställde mig i duschen. Efter det har jag inte gjort mycket men jag har ändå inte hunnit sitta ner en sek. Hela jag har gått i slow-motion idag, så jävla trött har jag varit efter denna sömnlösa jävla natt.

Nu ska jag iallafall se Valentine's day på femman och bli ännu lite med depressed. Valentine's day närmar sig med stormsteg och antingen är det den bästa eller sämsta dagen på året. Jag skulle säga sämsta. Jag har längtat sedan förra året men den blir nog inte riktigt som jag hade hoppats. Det hade ju varit lite mindre hemskt om jag hade en singel-kompis att spendera den förbannade dagen med men alla väninnor i tjej-gänget är lyckligt gifta. Imorgon ska jag sätta upp en kontaktannons på jobbet, samt kolla ut vad jag ska köpa åt mig själv i alla hjärtansdag present. På tal om imorgon kommer det bli en ännu mer jävlig dag, jobbar 9-9 fyfan


Jag borde inte se den här, jag vill se nya Die Hard istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback