Valentine's day

 
Haha, den här var ju kul, & upppiggande.


Inatt har jag fått kanske 3 timmars sömn, MAX. Brukar ha svårt att sova pga dåliga tankar om min livssituation men nu var jag helt enkelt bara jävligt PIGG. Men tillslut somnade jag iallafall, tack vare Berts ljudbok. Bert är den roligaste killen i hela världen, ligger alltid och skrattar åt den lilla sparveln.

Idag är jag faktiskt inte trött, konstigt men sant. Så har jobbat 8-13 och det gick väll fint men är inte så himla kul. Men cash is king. Nu har jag varit hemma ett tag och ätit lunch, äntligen. Hungrar ju fan ihjäl när man måste äta lunch såhär sent. Nu ska jag dricka kaffe och kolla H&Ms nyheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback