TORSDAG

 
En soft dag på jobbe idag, slutade dessutom klockan 12 så jag kan inte klaga. När jag slutade for jag och handlade åt familjen och nu har jag nyss kommit hem och ätit lunch, kalvsylta. Jag förstår inte hur jag kunnat leva utan kalvsylta under stora delar av mitt liv. Älskade det som barn men sen hatade jag det ett tag men nu älskar jag det igen.

Nu sitter jag och dricker kaffe och snart ska jag he mig ut på promenix. Var alldeles för länge sedan jag rörde på mig och nu har jag ingen ursäkt till att inte he mig ut då solen skiner och det är faktiskt inte jävligt kallt utan bara jättekallt. Men först kaffe och kolla på det okända på tv hehe

Förresten fint armband va?? Det kostade 2,5 kr. Två kronor och femtio öre. Helt ok pris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback