SUNTAN

Gokväll. Nu har jag landat i min säng, schönt. Jobbade som sagt 16-20 och det gick så jävla mycket fortare än att jobba 16-21. Kändes som jag hade en livsstid framför mig när klockan slog 20. I alla fall så mötte jag upp Wii och vi for på ICA och SUNTAN. Äntligen har vi skaffat oss en hobby, solarie. Så det var ju kul! Kom nyss hem och har gått till bädds som sagt.

Imorgon börjar jag 0800, det blir en utmaning. Men ändå skönt för nu är jag lite less på att jobba kväll efter två veckor. Men så jävla skönt det är med varierande arbetstider, hade inte överlevt annars. Jobbar som en vanlig människa imorgon 8-halv 5, jag har inte jobbat så sen jag började hehe lite sjukt. Kommer kännas som ett långt pass men jag ska nog överleva.. Sen har jag en ledig fredagkväll och en ledig helg framför mig, känns helt megafantastiskt underbart.

 
En classico solariebild, ifall ni fortsätter läsa bloggen och tipsar om den till era bekanta kommer det komma upp mer utmanande bilder från solariet, hehe nej skoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback