Söndag i hästhagen

 
Såhär har jag spenderat min söndag, och på Jysk med mamma. 

Är ni trogna följare av sandra-bloggen kanske ni känner igen det här scenariot? Fär att år sedan spenderade vi våra dagar i hästhagen så fort solen lyste. Idag var det äntligen så varmt att vi kunde packa upp solstolarna och sätta oss i hagen igen, så himla skönt när det är lä och solen lyser!! Chilla i solen med rebull och musik är våran favoritsyssla

Känns sjuukt att det var ett år sedan vi satt där sist, tiden har gått så jäävla fort. Känns som det var igår. 
 
 
Här är några bilder från tre olika tillfällen från förra våren. Inte så mycket som ändras egentligen hehe. Bara att jag inte har tillgång till en halvnaken sebbe. Han är i Norge, som Isak S. Alla mina killkompisar flyr från mig... måste hitta ett sätt att locka hem dom igen
 
Nu är det middagsdags i furunäs, och jag har kramp i handen för att jag försöker hålla datorn vid liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback