Something wonderful is about to happen.

Ett bra citat va??? Jag ska försöka bli en positiv människa, jag har varit så jävla negativ som man kan bli och det har bara gjort mitt liv sämre. Så nu ska jag vakna och tro att något wonderful ska hända, varje dag:D Fast då kommer jag bli sur när inget wonderful händer.. nej oj där kom min negativa sida fram, sorrry

TORSDAG idag, eller visst är det torsdag? Gud endå jag håller aldrig koll på dagarna. Och H&M hade inte fått in några nyheter i webshopen så då blev jag ännu mer osäker, men nu har jag kollat almanacka och det är torsdag. Jag klev upp 8 så nu har jag sminkat mig och ätit frukost och chilla. Ska bara ta på mig en klädsel och sen sticka iväg till stan, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback