Silent Hill Revelation

Alora!! Vilken skön lördag. Har skjutsat pappa och vi har handlat lite på ica. Sen for jag och Fanny på stan en sväng, vi såg Molly Sandén på gina, hon såg ut som en bitch. Vårat huvudmål var att köpa godis på godisvågen till våran planerade myskväll hihi. Morsfars ska bort och då är det första tonårsdöttrar ska tänka: "FF = FEEST". Men nej jag och fanny planerar myskväll och vill helst att mamma och pappa ska skippa fest och se film med oss istället hihi. 

Filmen vi ska se är "Silent Hill Revelation" i 3D!!!! Så jävla kul jag är jättetaggad. Det finns ju en gammal silent hill film,  kommer ihåg att jag såg den med mamma och pappa och jag tyckte den var jättehemsk. Så hoppas den här är det också!  3D-tv är det bästa köpet som gjorts i vår familj, den och värmefilten.

 
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=GNpHVlomFD8]
 
Tror ni vi vågar se ????? Blir fan rädd när jag ser trailern och hör det tjutande jävla ljudet, jag var livrädd för det när jag var liten hehe. Ska iallafall bli mysigt att spendera kvällen med min syster, min bästa syster:) Och enda hihi. Och med lösviktsgodis från godisvågen, jag älskar godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback