Romersk båge

 
Ja, snälla ni, vet ni var man kan köpa denna godbit?? Jag har tänkt på denna ett tag men inte sett den NÅGONSTANS. Därför började jag fundera på ifall jag inbillat mig att den funnits men nu hittade jag till och med en bild på den lilla jäveln. Jag vill ha en sån. Jag har aldrig ätit en och jag skulle gärna vilja göra det & helst på lördag.

Romersk båge var ingen favorit hos mig förut, men varje jul får mamma en sån ask av min mormor och förut åt jag bara ur den när det inte fanns något annat godis i hemmet men sen utvecklades mina känslor för de romerska bågarna och jag insåg att vi hör ihop ♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Den finns ju typ överallt haha! Nä men typ godisvågen på vintergatan, på coop tror jag också att den ska finnas. Du får väl ta och kika:)

2013-02-14 @ 06:08:07
URL: http://minnajohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback