Onsdag

Igår sa jag "imorgon ska jag ta en låååång sovmorgon". Tror ni det blev så???? Nej jag vaknade kl 7 och kunde inte somna om. Försökte i två jävla timmar men till slut klev jag upp. Så jag har iallafall hunnit vara ut på promenad med hunden, ätit frukost, sminkat mig & klätt på mig. Ganska bra ändå för då har jag tid att se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 innan bussen går. Jag har nämligen lyckats installera en dvd på min tv, dom jag haft förut från Ö&B har inte funkat så jävla bra om jag ska vara ärlig. Men nu har jag en annan, från Rusta:) Nej skoja kul va

 
Bilder från prommisen imorse:) Nej det var visst önsketänkande... detta är två bilder från sommaren 2011. Fyfan vad jag vill ha sommar, är så jävulskt less på snö och kyla... Förresten så tror jag att det där är enda bilden jag fått ebba att titta in i  kameran!! Och jag var typ finare då..  Hoppas det beror på att jag nyss hade varit en vecka i ett annat land och hade en annan hudfärg. Faan jag måste sola alltså! Men det är ju så jobbigt och dyrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback