My day in HAPARANDA

 
Några pics från my day in Haparanda och andra landet Finlandia. Vi har besökt IKEA, alko, lite klädaffärer och CANDY WORLD. Har haft en himla kul dag med mina lovely friends. Nu är jag helt jävla slut efter en lång dag, har renbäddat och det finns fan inget jobbigare än när man är skittrött, kommer upp till sin säng och sen ser man att man att mamman tvättat och man måste hämta nya sängkläder. Det är ju så jäävla jobbigt. 

Nu ska jag hitta nån film på netflix och sen soooova. Är ju ledig imorrn med, inte ofta jag är ledig tvådagars. Så då ska jag ta vara på morgondagen genom att sova så länge som möjligt hehe. Men nu måste jag dra innan min data dör...... trodde det var min batterisladd som var trasig men har nu insett att det är själva datan som det är fel på. Alltså dör min dator så dör jag, inget snack om saken. Och den kommer att dö, inom en snar framtid. (Så ska börja skissa på en gravsten....) För varken batteriet, fläkten, skrollen, skärmen och nu ingångshålet till batterisladden fungerar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Just nu har jag tejpat ihop den men jag tror inte det kommer hålla länge tyvärr så jag måste avsluta detta inlägg nu. Vi hörs ju kanske imorrn om datorn överlever natten.... faaaaaan

Jaja nu ska jag sova jag mår illa, var 5 twix white limited edition för 10 kr på candy world hehe. Godnatt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback