mot skehamn

Hej hej. Jag har gått promenad, duschat, fixat mig och ätit middag. Nu är jag som en ny person. Har ett uppdrag för kvällen - hämta ut paket. Och bor man i ursviken så måste man tyvärr hämta paketet i hamn..... och som jag sagt så vågar vi inte vara där själva så jag har turen att få sälle av emmawi när jag ska dit.

Jag tänkte lägga upp en kul bild men jag hittade ingen. Ni får kul bilder från en annan gång när vi var i hamn, vi körde bil och åt glass på alba. Och om ni undrar om vi hade körkort när vi var 17 så, ja, det hade vi

 
Här tänkte vi såhär: "yolo"
 
 
Sen åt vi glass, TÄVLING - Gissa vems som är vems?? :) Tyvärr vet jag inte svaret själv. Men tror det lyder såhär: från vänster - Emmawi, SandraL, EmmaP, eller???

Nu ska jag ta på overallen och sen hämta upp my partner in crime
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback