morgonstund har guld i mun

 
Sovmorgon är inte underskattat. Så jävla skönt att för en gångs skull vakna efter tuppen!!! Att bara ligga kvar och chilla i sängen, sen ta en skön dusch och mysa runt i lugn och ro i collagetröja och tofflor & dricka en kopp kaffe, de e livet. Jag börjar inte jobba förrän kl 4, fan jag skulle vilja börja 4 varje dag!!! Nu har jag iallafall fixat till mig så jag är redo för dagen, har bara lite outfitsproblem, men som tur är så hinner jag prova alla mina plagg i garderoben innan jag börjar. Har sett Maria och Mindy, såg det inte igår så passade på att se det medan jag makeade mig och dom är så himla roliga, jag älskar dom

Nu ska jag koka ägg till frukost hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback