min kattär min skatt

Ikväll har jag varit på en affär. Köpte choklad till mig, Ostkrokar till mamma, Chips till pappa och bregott till fanny. Stackars barn. Sen har jag haft myskväll med mor och far, vi såg silent hill i 3D. Den får 1 av 10 toasters, jävlar vilken psykiskt skadad film. Ingen fattade ens vad den handlade om.

Nu ska jag sova, är jävuslkt trött och ska upp tidigt imorrn.... Har ett dilemma. Dilemmet är min katt... när jag kom till min säng upptäckte jag att han låg här och väntade på mig. Jag gillar honom inte i vanliga fall och han gillar inte mig heller men just vid nattetid brukar vi uppskatta varandra. Nu låter det som att vi är kk men nej det är vi inte. Jag tycker bara han är fin och gosig men jag VET att han kommer väcka mig med sitt jäävla jamande. Dessutom sa mamma nyss att han har fått snöloppor. Det lät inte lika lockande att sova med dom... så vi får se... detta är en nöt jag ska fundera på.

Upp i ottan imorrn för att fara till IKEA with my lovely girlfriends!!!! 

 
Jag och kissemissen när vi båda var typ nyfödda. Jävlar vilka rattar jag hade... good times!! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback