bio med väninnor

Bilder från en biokväll förra sommaren hihi ♥

Ikväll blir det bio med mina flickvänner, jag älskar bio och mina kompisar.  Vi ska se ego, fast jag lovat att bjuda fanny på den så jag får se den två gånger hihi. Jag och Emma röstade på att vi skulle se "Texas Chainsaw 3D", det är alltså fortsättning på motorsågsmassaker, i 3D!!!!!!!!!! Kan de bli bättre? Nej. Men våra vänninor var inte lika fullt exalterade över denna film så vi bestämde att se ego istället också får jag och emma ta våran skräckfilms3D-dejt någon annan gång. Längtar redan

Nu ska jag göra mig lite i ordning för jag tror det är olagligt att fara på bio i blå mjukisdress hehe... Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback