hotell transylvanien

409744_455201441214335_438470630_n_large
Nu ska jag somna till hotell transylvanien, började se den igår och den verkar jättebra. Handlar om ett monsterhotell, jag skulle vilja bo där. Imorgon börjar jag jobba kl 16 så kan ta en låååång sovmorgon, tacka fan för de för det behövs verkligen. Godnatt 
 
Far & Dotter på hotell transylvanien. Jag vill vara en vampyr, allt verkar så jävla bra förutom det där med att alltid vara törstig. Förra helgen läste jag twilightbok och då har Bella just förvandlats till en vampyr och jag blev avis. För det första blir man jävligt snygg. Sen blir man stark, snabb & smidig. Det negativa är ju törsten.. men nån gång skulle man ju kunna unna sig ett bett i halsen på någon jobbig jävel, en människa mer eller mindre gör ju inte så mycket, speciellt inte om det är en jobbig. Men sen skulle det ju vara lite jobbigt att aldrig sova... älskar ju att sova... Men vampyr verkar iallafall bättre än människa. Så finns det någon vampyrkille där ute som skulle kunna tänka sig att förvandla mig, tveka inte att kontakta mig. Tack på förhand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback