Hogwarts and my future husband

Ikväll var vi som sagt i hamn, wi & jag. Vi hämtade ut paket, drack kaffe i deras spelhörna och handlade pålägg (salami). En bra torsdagkväll med andra ord.

Nu sitter jag i soffan och har tänt ljus och ser ett jävligt dåligt program. Är så jävla trött så ögonen hänger så ska förflytta mig till sängen och till min käresta (min värmefilt). Sen ska jag slå på ett avsnitt gossip girl. Eller kanske inte för jag har bara avsnitt utan subs och jag kan inte engelska. Istället kanske jag ska se den dubbade versionen av Harry Potter och hemligheternas kammare. Men först ska jag iallafall smörja in min armhåla med hudkräm. Jag blir så jävla torr att jag nästan tycker synd om mig själv, & det blir fan värre när jag smörjer in för då lossnar det hud. Det här kanske var lite "too much information" tycker ni men jag tycker det är viktig fakta som ni bör veta om mig.

Imorgon väntar en lång jobbdag....... men det känns inte helt och hållet fy skam för jag får sova en timma längre än vanligt och jag har tillgång till bil. Allt i mitt liv förbättras när jag har tillgång till bil.

 
Hur mycket hade ni kunnat offra för att få bo på hogwarts? Jag hade iallafall kunnat tänka mig att offra min familj till några dödsätare även om det tagit emot litegrann. Jag hade till och med kunna tänka mig att tillhöra elevhemmet hufflepuff bara för att få gå på hogwarts!!!!!!!!!! Hogwarts är min största dröm och kommer alltid vara det ? "Hogwarts is my home" and Harry is my future husband
 
P.S. Om ni som äger netflix läser min blogg, kan ni lägga in Harry Potter 1 - 7 då? Då skulle jag vara evigt tacksam och en trogen kund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback