halv 11

 
Bilder från en snyggare period i mitt liv, var mycket snyggare än nu....... jag har btw bildbrist


Gick fint att jobba, kom hem för en timma sen och ojoj klockan är redan halv 11. Jag har bara hunnit duscha. Det kändes kul att duscha med långt hår och även ha långt hår direkt jag kom ut ur duschen. Denna permanenta hårförlängning med äkta europeeiskt hår är det bästa jag någonsin gjort. Nu ska jag låta det självtorka och jag undrar vad det snittar i torkningstid? Man får inte gå och lägga sig med blött hår och jag misstänker att det kan ta ett tag. Jag kanske får gå och lägga mig vid 4-snåret.

Nu ska jag ladda hem en film, städa mitt rum, ta på mysdress och måla mina naglar rosaglittriga. Köpte två nagellack till fanny i alla hjärtansdag- present. Hittade jättefina på H&M och köpte dom till henne men i baktanken hade jag att dom skulle pryda mina naglar hihi. JaHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback