Gurkan Gazi till fannys18års fest

Full rulle i mitt liv idag med. Hinner inte med bloggvärlden, har t.ex snart 1000 olästa blogginlägg på bloglovin..... det blir en jobbig dag imorgon för då måste jag läsa allt, jag kan inte skippa dom och trycka på "markera alla som lästa" utan det måste läsas, annars kan jag missa ett fint klädesplagg eller en fin outfit hehe.

Ikväll har jag iallafall jobbat, det gick sådär hehe. Var slö som fan och orkade verkligen inte jobba, men men jag överlevde iallafall. Efter jobbet for jag och wii på solariet. Vi planerar att vara bruna och fräscha på fannys fest. Haha allt i våra liv handlar om fannys fest i vårat liv, det är det mest spännande som hänt på en väldigt lång tid.

Menmen jag kom nyss hem iallafall! Ska kika Maria och Mindy om det kommit ut på play och sen sova ?
 
 
Såhär bruna tänkte vi vara på fannys fest. Och ja, även gurkan vill vara brun för han ska också på fannys fest
 
 
Åhhh vad jag vill utomlands.. och vara brun... Man blir automatiskt 91 gånger snyggare när man är brun och det är vetenskapligt bevisat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback