Godnatt ?

 
Bild från imorse då jag chillade med tofflor och sovhorts i sängen. Fast shortsen är i kortaste laget, det skulle kunna vara en trosa. 

Jobba ikväll gick prima ballerina, älskar att jobba kväll. Sen for jag hem och gjorde mysigt på mitt rum med ljus och pepsi medans jag såg efterlyst, älskar hasse Aro och hade gärna velat vara med han på alla hjärtans dag. Nu ska jag iallafall sova, börjar tidigt imorrn.... men ba till 12 wihoo

Godnatt ?
 
p.s. mamma om du ska handla imorgon kan du köpa räkor då? jag måste skriva det medans jag minns det för jag har tänkt på räkor i två veckor men glömt det varenda jävla gång jag varit på en affär. Tack på förhand d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback