FRIDAY

 
(Jag idag i min nya tröja/klänning egentligen typ. Längtar tills man kan ha den till klackar och bara ben men det kändes inte så jätteaktuellt idag iallafall.. men kanske imorgon om jag har tur)
 
 
Idag är jag glad igen. Har jobbat ett kort jobbpass på 3 timmar men kändes som 3 min. Sen har jag varit hemma ett tag och ätit lunch och druckit kaffe & sett gossip. Sen att det är fredag är också bidragande till glatt humör, samt att jag har en äntligen en ledig lördag efter att ha jobbat 8 dagar på raken. Har kul planer för den här helgen och det gör mig också glad, och pappa ringde nyss med lovande nyheter:D Så nu är jag snäll och glad

Ska dricka upp käffi sen dra på stan och köpa ett nytt puder, mitt gick i kras imorse. Så dagen började jävulskt dåligt men den har uppgraderats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback