fredagsblus

 
Såhär har jag sett ut idag. Oj vad länge sen det var jag hade den här skon, har inte saknat den. Har blivit alldeles för bekväm av mig och vill helst ha en låg sko hela tiden, helst toffla.

Men jobbdagen gick ok iallafall, tiden gick ganska fort. Fick bara jävligt ont i röven av att sitta hela dagen + ont i öronen pga headset på örat hela dagen... Men jag överlevde. Kom hem för ett tag sedan....... ätit middag och duschat är det enda jag hunnit med. Var tvungen att tvätta håret för det var fett som ett bacon för jag hade överdoserat ett serum hehe euuw.

Nu fundrar jag på att fara på en affär. Jag är trött 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh så fin tröja!! Var är den ifrån? :)

Svar: Tack söta du:D Den kommer från gina!! =)
Sandra

2013-02-22 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback