fågelungen lämnar boet

 
Snart är jag 20 år och då kan man inte längre bo hemma med mamma och pappa (även om jag så skulle önska). Men jag känner ändå att det är dags för den lilla fågelungen (jag) att prova vingarna på egen hand. Förhoppningsvis har jag en lägga på g och skulle jag få den skulle jag bli överlycklig, en hyres som ligger mitt jävlart i stan. Om jag förstod farsan rätt ska jag få ett besked på fredag! Men vågar inte hoppas för mycket för alltid när jag gör det är det som att gud hör mina önskningar och vill straffa mig för mina synder. Jag tror att gud är sur på mig, exakt allt har bara gått åt fanders det här året... Han är nog sur för att jag slutat be till honom. För när jag var liten bad jag väldigt mycket, läste bibeln och skrev även meddelanden till gud i en bok. Kanske något jag får börja om med, eller börja gå i kyrkan på söndagarna. En gudstjänst då och då skulle nog vara nyttigt.

Hela kvällen har jag suttit och kollat grejer jag vill ha i läggan, sååå himla kul att inreda allt precis som man vill ha det. Eller kanske inte "precis som jag vill ha det" då jag måste ha en budget. Men jag har iallafall några fina grejer som jag redan har och inte behöver inhandla, en spegel, en "kom-ihåg klädnypa" och en helt ok tv.

Helvete vad fort tiden runnit iväg, nu måste jag krypa till kojs. Jobbar eftermiddag imorrn med! Men hade tänkt hinna på stan så ska kliva upp i tid. Skulle ju egentligen dit idag men he blev inge av hehe.. Jaja godnatt lovergirls and loverboys ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars är taklampan dom är längst ner ifrån???

Svar: Från jotex om jag inte minns helt fel=)
Sandra

2013-02-21 @ 08:26:48
Postat av: Anonym

Vilken plats ligger du på?????

Svar: har inte nån "plats" utan det är en polare till pappa som äger huset=)
Sandra

2013-02-21 @ 09:39:36
Postat av: Anonym

Vilken plats ligger du på?????

2013-02-21 @ 09:40:33
Postat av: Anonym

varifrån kommer skostället? :)

2013-02-21 @ 13:27:18
Postat av: Anonym

Vars kommer skostället ifrån den med lådorna :D??

Svar: Tror det var Jysk jag hittade den på!=)
Sandra

2013-02-21 @ 16:35:37
Postat av: Anonym

Vart kommer spegeln med sminksakerna i ifrån ?(A)

haha nästa gång får du nästan skriva vars allt kommer ifrån ;)

Svar: Haha ja jag skulle ha gjort det! Men kollaget tog typ tre timmar att göra så jag var helt utmattad när det var klart;)
Men sminkgrejen är iallafall från åhlens :D Om jag minns rätt hehe.... Visst var den fin och smart???? Vill ha den!!!
Sandra

2013-02-21 @ 20:52:30
Postat av: Anonym

Okej tack :)
Ja den var ju perfekt, allt i ett ;)

Svar: ja precis:D
Sandra

2013-02-21 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback