dator, party&sugardaddy

Nu kanske ni undrar vart jag tagit vägen och hur livet för mig utan dator fungerar. Det fungerar inte så bra. Ikväll har jag iallafall varit med syrran, vi har varit på ica, ätit godis, lyssnat på musi och kollat webshopar. Fanny har sin 18års fest nästa helg och jag är jävligt taggad eftersom jag inte festat på rikt sen nyårs. Så då vill jag ju gärna ha en ny klänning... har bara 2 problem...  :

1. jag är inte ekonomiskt oberoende
 
2. jag hittar ingen fin på nån webshop!!!!!

I mina drömmar så ligger en herve leger-klänning på toppen. Jag menar, ett sexigt tight fodral på en 18års fest kan ju inte gå fel ? Finns säkert intresserat lammkött så det räcker och blir över. Nej jag skoja hehe men skulle vara kul att få känna sig fin nån gång. Tyvårr så är ju herve klänningarna förjävla dyra och absolut inget jag har råd med.. och vet inte vad som ska gå före, klänning eller dator? Jag måste nog skaffa mig en sugardaddy, då hade jag inte haft några problem med varken dator eller klänning eller nånting annat. Vet någon var man hittar en såkallad sugardaddy? Och vet någon ifall man måste "vara intim" med den här daddyn eller räcker det att man är ett "schysst och coolt" sällskap?? Har du info eller egen erfarenhet kan du gärna lämna kommentar

Nu är jag så jävla trött och mätt, har blivit lite väl mycket godis den här helgen hehe . Min kropp får kolhydratschock, har känt mig bakis idag. Men imorrn är det ny vecka och back to reality and work. Jobbar 8-13 och sen ska jag köpa ny data wihooo!!!! Ska ta en jävel på avbetalning. Det är det första ekonomiska felet man gör, ta grejer på avbetalning. Så efter det här funderar jag på att ta några smslån och sen kan jag bli tvkändis genom lyxfällan.

Nu ska jag sova. Eller först se project x på netflix!! Fanny är bäst och har lånat ut sin data till sin stackars datalösa syster. På tal om project x, Idag planerade vi lite inför vår kommande 20års-fest, den ska bli brutal. Något i stil med project x ungefär och mamma och pappa sa att vi kunde ha festen här så det blir ju bra, visst morsfars?? (jag hatar det uttrycket, det låter så jävla fult och norrländskt, eller hur?????) Alla som läser bloggen ska bli bjudna på festen. Nu hänger snart mitt ögonlock för långt för att jag ska kunna se nåt så jag måste ta farväl, godnatt ?
 
 
Me before a party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback