dålig uppdatering pga. vilse i skog

Hej på er. Nu har jag äntligen landat i min säng och är så jävla trött att jag håller på somna i skrivande stund. Idag jobbade jag till klockan 6, då skjutsade jag hem sigge, åt mat, duschade, städade i köket & gjorde mig redo för avfärd igen. Jag skulle träffa upp några gamla bekanta på Olles för lite catch up och några cosmopolitans. När dom for vidare på bowling for jag hem till furu igen, jag längtade för mycket efter min mamma och choklad. Så vi åt gott och såg en thriller som var ganska bra. Huvudpersonen påminde ganska mycket om mig - en blond, psykiskt sjuk tjej, med pistol i handväskan och dåliga egenskaper när det gäller hantering av bilfordon i stadstrafik. Nej jag skoja, enda likheten var blondt hår och en syster. Men jag kommer inte ihåg vad filmen hette iallafall.

När den slutade skulle jag hämta hem min lillasyster från fest. Det tog längre tid än väntat.. närmare sagt 1 timma och 30 minuter. Jag kunde alltså nästan kört till umeå. Men nä jag körde till Medle, och jag hade på känn redan från början att det skulle gå åt helvete. Något jag lärt mig i skolan är att jag är helt och hållet värdelös på att läsa av en karta, jag fattar ingenting. Så helt plötslig var jag ute på en kolsvart väg, det fanns inga tecken på cilivisation, fanns ingenstans att vända och jag hade slöt ström i mobilen. Mitt enda val var att fortsätta köra rakt fram, längre och längre bort från cilivisationen. Jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Tillslut kunde jag vända iallafall men det blev ytterligare några felkörningar innan jag hittade ungen. Men historian slutar inte där... Skulle även hämta min pappa från fest. Och till min stora glädje hade han med sig en polare som skulle till... wait for it .... INNERVIK:D Jaaaa!! sa jag och blev jätteglad. NEJ. Vars fan är innervik? Jag hatar innervik och jag hatar medle och alla andra platser förutom stan och ursviken. Nu är jag iallafall äntligen hemma som sagt. Klockan är snart morgon för faan. Jag ska iallafall se harry potter och maila mina norska kompisar isak och sebbe. Båda har lämnat det här landet, det suger. Kommer ni trogna anhängare ihåg när jag hade en norsk kille? Det var riktigt sjukt haha
 
Jaja nu ska jag avrunda detta inlägg och säga godnattt till er. Imorgon ska jag SOVA UT!!! Sen funderar jag på ifall jag ska festa eller inte... hmmm...... hade varit kul. Men är ju mindre kul att jobba bakfull har jag lärt mig genom åren.  yolo. jag tycker yolo är det roligaste man kan säga. Som ni kanske märker är jag för trött för mitt eget bästa så det är bäst jag säger hej då

 
 Mina högt älskade vänner. Dom är vampyrer men det får ni inte säga till nån. Det var lite nostalgi att vara på olles, har inte varit där sen barnsben. Jag har inte saknat stället om man säger så, det var ju mest bara drägg där och jag var oftast alldeles för packad. Förut var jag väldigt dålig på hantering av alkohol.. tur man växer upp och lär sig att cannabis är bättre än alkohol. Nej jag skojade bara igen och det var bara ännu ett dåligt skämt. Jag ska sluta läsa den här bloggen. Godnatt alla mina små kycklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback