cola light

Självaste Marc Jacobs är näste man på tur att designa förpackningar till cola light. Då kanske man äntligen har råd att köpa något signed marc jacobs hehe. Förre man som gjorde en kollektion var ju jean paul gaultier. Hoppas marcs blir roliga och fina. Jag ska kanske börja samla på cola light burkar. Jag behöver ett intresse, mamma har föreslått frimärken men det känns inte så jävla kul. Då låter ju designade colaburkar roligare. Också  kanske jag kan sälja dom dyrt på tradera om 45 år. 
 
Såhär såg jean P:s kollektion ut! If you recognize. Dom två söta glasflaskorna såg jag då aldrig till, undra om dom ens finns i detta land... Men burkar har jag haft i min ägo. Och glaset var mitt favvoglas hos isak
 
Hehe såg nu att man kan köpa dom två små glasflaskorna på tradera för 9 kr!! Ska typ göra det så jag har en start till min samling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback