coffee is the answer

 
Idag börjar jag dagen på bästa sätt, med en kaffe. Bilden är tyvärr inte från idag utan den är från i somras.... jag längtar så sjukt jävla jävla mycket till sommar, eller iallafall vår!!!!!!!!!!!!! Då tror jag att lyckan i mitt liv kommer vända. Fast man ska ju aldrig säga "det kan iallafall inte bli värre", det lärde jag mig i fredags...

Nu ska jag göra något av värde och he mig ut för lite rörelse. känns jävligt jobbigt och tråkigt men nån gång måste man ju röra på sig..... speciellt efter denna helg då jag ätit mer godis än sammanlagt under hela min livstid. Men efter 2 år utan godis har det ju kommit så mycket nyheter och nu måste jag smaka allt nytt hehe.

Ska bara dricka upp kaffet och se nyhetsmorgon sen ge mig iväg. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback